menu

מסיבת חתונה ברדינג3: לי וארז

יש זוגות כאלה, שפשוט נועדו להיות יחד

בלוג - רדינג 3 09/07/2015

אין דרך אחרת להסביר את סיפור האהבה המקסים של ארז ולי התל-אביביים. השניים נפגשו לראשונה בשנת 2004 במסיבת סילבסטר, מפגש שהסתיים בסטוץ חד-פעמי ואחריו שקט תעשייתי משני הצדדים. שבע שנים אחרי המפגש הראשון יצר ארז קשר עם לי בפייסבוק (ותודה למארק צוקרברג!), הם נפגשו ויצאו יחד במשך כמה חודשים, ואז שוב נותק הקשר. כשנה אחרי חידשו שוב את הקשר ובספטמבר 2014, כמעט עשר שנים אחרי אותו מפגש ראשון והיסטורי, התחתנו. אמרנו לכם שהם נועדו זה לזו?

 

ארז ולי שניהם תל-אביביים מלידה, ולכן היה ברור להם שאת החתונה הם חוגגים בתל אביב, במקום אלגנטי עם אווירה קלילה ולא בגן אירועים או אולם חתונות. מכיוון שרצו שהדגש בחתונה יהיה על המסיבה ולא על הטקס, חיפשו מקום בעיר שבו אפשר לערוך מסיבות שוות במיוחד. הטקס בחתונה עצמה, אגב, היה פיקטיבי – השניים ערכו את טקס הנישואין ממש לפני החתונה בחדר במלון, כשהעדים היו 2 זרים, שמצא הרב במסדרון המלון.

 

כשהתחילו לחפש מקום לחתונה, נזכרה לי ששנים קודם הייתה בחתונה ברדינג3, וכבר אז ידעה שבדיוק כך היא רוצה להתחתן, וכך נבחר המקום, שהצליח להעניק לאירוע אווירה מיוחדת ותחושה של מסיבה וחגיגה אמיתית. על הבמה הענקית עלה במהלך הערב שלומי שבת האחד והיחיד להופעה מלאה, שבזכות מערכות התאורה והסאונד המתקדמות של המקום הרגישה בדיוק כמו הופעה אמיתית, ולי נראתה יפהפיה בשמלה קלאסית של ליהי הוד. גם האוכל וגם העיצוב (עליו היה מופקד אלון חסון) המשיכו את קונספט המסיבה, עם אווירה אלגנטית של לאונג' יוקרתי, תפריט ערב קליל והרבה הרבה אלכוהול.

 

לי וארז היקרים, תודה ששיתפתם אותנו בסיפור המיוחד והמרגש שלכם, מאחלים לכם שנים רבות של אהבה, אושר ומסיבות!

 

לי וארז לפני החופה ברדינג3

 

אירוע החתונה ברדינג3 לפני האורחים שמגיעים

 

החופה המודרנית ברידינג3

 

מרגש

 

לי וארז

 

מתחילים בארוחה

 

במסיבת החתונה

 

עם שלומי שבת בהופעה ברדינג3

אולי יעניין אותך גם:


צרו קשר לקביעת פגישה
מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם
או, פנו אלינו בטלפון:
טלפון - רדינג303-762-4000
הפרדה - רדינג3 רדינג3