menu

מסיבת חתונה מודרנית

קהל המתחתנים שובר את הכוס וגם את הכלים... בעידן החדש, עולם החתונות של היום הוא כבר לא מה שהיה פעם. אם פעם היינו מסתפקים בהפרחת פרפרים או זיקוקים ברגע החופה, המתחתנים של היום רוצים לעשות הכל אחרת, ובצדק. לא עוד מקרה בו גני אירועים היו חביבי הקהל, כיום יש אפשרויות ואלטרנטיבות רבות. הפרטים בפנים.

בלוג - רדינג 3 22/06/2015

הטרנד החדש מתבטא בכל מאפייני מסיבות החתונה, החל משמלות הכלה בגוני פסטל, שכבשו בסערה את עולם החתונות בשנה האחרונה, ועד מחתנים אלטרנטיביים, שמחליפים את הרבנים בטקס החופה. אתם לא חייבים להיות אמיצים או נועזים במיוחד – שינויים קטנים יכולים להפוך את המסיבה או החתונה שלכם מ"עוד-חתונה" לאירוע שיזכרו גם שנים אחר כך. כדי לעזור לכם, הכנו עבורכם כמה רעיונות, שישדרגו לכם בקלות את המסיבת חתונה ויהפכו אותה למסיבת החתונה של השנה.

חופות אלטרנטיביות – מבית הכנסת הגדול ועד הספסלים ברוטשילד

זוגות רבים בוחרים כיום לוותר על ההפקות המטורפות שמלוות את ערב החתונה ולהפריד את החופה מהמסיבה - מקיימים חופה אינטימית עם המשפחה והחברים הקרובים ביום אחד ועורכים את החגיגה עצמה ביום אחר ובמקום אחר.

חופה מחוץ לרדינג3

באופן כזה תוכלו לבחור בחופה במקומות לא שגרתיים, שבחתונה רגילה נמנעים מהם, עקב אילוצים כמו מרחק, חלל קטן מדי או אילוצים טכניים שונים. איפה למשל? אם רק תתחילו לחפש, תמצאו עשרות רעיונות מקוריים. אם אתם רוצים חופה ייחודית, אבל המסורת חשובה לכם, תוכלו לבחור בחופה בבית הכנסת השכונתי או אפילו באחד מבתי הכנסת המיוחדים והיפים שבארץ, כמו בית הכנסת הגדול בתל אביב, שמארח לא מעט חתונות. הרעיון אינו פוסל את העובדה שניתן את החתונה לעשות ברבנות, בעוד שאת המסיבה אפשר לערוך באולם או מקום לאירועים, כאירוע מסיבת חתונה. 

 חופה אלטרנטיבית בבית כנסת למשל - רדינג3

 

ומה עם מסיבת חתונה בקפריסין? 

אם אתם מעוניינים דווקא בחתונה אזרחית, זה הזמן לשלב מסיבת חתונה עם ירח דבש ולהמריא לחו"ל. קפריסין היא כנראה היעד הפופולרי ביותר לחתונות אזרחיות, בזכות הקרבה והמחיר הנוח, ובחיפוש קצר בגוגל תוכלו למצוא אפילו סוכנים, שיארגנו עבורכם הכל, מהטיסה ועד העדים. המשפחה והחברים הקרובים יכולים לטוס איתכם לחופה, ואת השאר תזמינו למסיבה, כשתחזרו לארץ.

אוהבים טבע?

חובבי טבע יכולים להזמין את הקרובים להם לטקס אינטימי (וזול!) על שפת הים, בלב היער, במדבר אל מול המצדה או בין שדות או כרמים. אם אתם או ההורים גרים בבית פרטי עם פיסת דשא קטנה, תוכלו לקיים טקס נעים באווירה ביתית, על קפה ועוגה, כשגולת הכותרת של האירוע היא לא הזיקוקים והקייטרינג, אלא האהבה שביניכם. ולא תאמינו, אבל שמענו אפילו על זוג שהזמין בספונטניות את המשפחה והחברים הקרובים לשדרות רוטשילד בתל אביב וקיים שם מסיבת חתונה אינטימית ומיוחדת בין הספסלים.

 

חופה בחוץ - רדינג3חופה בחוץ - צולם ברדינג3

אבל מה עם המסיבה?

מסיבת חתונה ברדינג3

לרגע לא הצענו לוותר על הכיף הגדול של מסיבת החתונה! להיפך, אחרי שהנחתם מאחוריכם את הטקס עצמו, אתם יכולים ליהנות מהמסיבה בלי ההתרגשות והחששות שמלווים פעמים רבות את החופה.

במקום אולם או גן אירועים, תוכלו לערוך את המסיבה במקום שמתוכנן בדיוק עבור המטרה הזאת. אצלנו רדינג3 יידעו איך להפוך את מסיבת החתונה שלכם למסיבת השנה. עם במה ענקית (שכבר הופיעו עליה אמנים מהשורה הראשונה כמו שלום חנוך, ברי סחרוף, עידן רייכל, שרית חדד, ריטה ועוד הרבה אחרים), מערכות תאורה וסאונד מתקדמות, אוכל מצוין ושירותי בר, תוכלו להקפיץ את כל תל אביב במסיבה מעולה, שאף אחד מהאורחים לא ישכח.  

 

חופה על הבמה - רדינג3חופה על הבמה

 

מסיבת חתונה - רדינג3מסיבת חתונה - צולם ברדינג3

בקיץ הזה תלבשי לבן? לאו דווקא!

נכון, שמלה לבנה היא הקלאסה בכל מה שקשור לחתונות, אבל אם אתם הולכים על חתונה לא שגרתית, תוכלו לגוון גם עם השמלה. מעצבי שמלות כלה מציעים היום מבחר עיצובים מודרניים ומיוחדים לשמלות כלה, כמו שמלות בגוני פסטל, שכבר הזכרנו, שמלות עם הדפסים, שמלות שהן בעצם חצאית וחלק עליון ואפילו, רחמנא ליצלן, חליפות מכנסיים לכלה.

 

לי גרבנאו קולקציית כלות 2015. צילום: דביר כחלון - רדינג3

צילומים בשקיעה – OUT.
צילומים בסופרמרקט המקומי - IN

כחלק ממסיבת החתונה המודרנית שלכם, הרשו לעצמכם לוותר על צילומי טרום-חתונה על רקע השקיעה או ברחובות נווה צדק. במקום אלה, נסו לחשוב על מקומות מיוחדים עבורכם כזוג, שיכולים לשמש תפאורה מוצלחת לתמונות החתונה שלכם.

 

חובבי כדורגל? למה שלא תצטלמו באיצטדיון המקומי? הכרתם בעבודה? צילומים במקום העבודה עם החברים למשרד יהיו מזכרת נפלאה. נפגשתם לראשונה באוטובוס? אין כמו אוטובוס עמוס בלב העיר לצילומי חתונה מיוחדים באמת.

 

רוצים לשמוע עוד מה יש לנו להציע? כנסו לגלריית תמונות האירועים שלנו או פנו אלינו בטלפון: 03-762-4000

 

אולי יעניין אותך גם:


צרו קשר לקביעת פגישה
מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם
או, פנו אלינו בטלפון:
טלפון - רדינג303-762-4000
הפרדה - רדינג3 רדינג3