menu

המילה האחרונה בעיצובי שמלות כלה

אם ביומיום אתן פאשניסטיות שלא מתפשרות על ההתאמה המושלמת בין הנעל ללק, ברור שגם בחתונה תרצו להיראות הכי מעודכנות. לכן בדקנו עבורכן מהם הטרנדים החמים בתחום שמלות הכלה לעונה הקרובה.

בלוג - רדינג 3 26/05/2015

שמלת הכלה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר בחתונה, ולא בכדי. מתי עוד ייצא לכן ללבוש פריט בשווי אלפי, אם לא עשרות אלפי, שקלים? מתי עוד תוכלו לקבל פריט לבוש, שתפור על פי מידותיכן ומותאם בדיוק לבקשותיכן? רק בחתונה כמובן. 

הנפוחה

כן, כן, השמלות הקלאסיות הנפוחות עדיין באופנה. בעצם, הן מעולם לא עזבו אותנו, רק עודנו מעט והתעדכנו, ואם תחשבו על זה, לא מעט כלות מפורסמות לבשו בשנים האחרונות שמלות נפוחות ביום הגדול שלהן – מהנסיכה האמיתית קייט מידלטון דרך אנג'לינה ג'ולי (בשמלה נפוחה עם טוויסט נפלא של ציורי הילדים של הזוג היפה בעולם) ועד הנסיכה הפרטית שלנו, נינט. 

שמלה נפוחה מסטודיו פעם בחיים. צילום: אלכס ליפקין - רדינג3

שמלה נפוחה מסטודיו פעם בחיים, 10,000-7,500 ₪. צילום: אלכס ליפקין

שמלת התחרה

התחרה היא חלק כמעט בלתי נפרד משמלות הכלה לאורך השנים, אבל בשנים האחרונות היא הופכת לטרנד של ממש, ואנחנו רואים שמלות רבות שעשויות בדים רכים ונופלים בשילוב בדים שקופים ותחרה. הרבה תחרה. המלצה שלנו- כדי לא להפוך את המראה למצועצע, הימנעו משמלת תחרה שקופה וחושפת מדי. שילוב של תחרה שקופה באזור הרגליים והגב עם חלק תחתון אטום במרכז הגוף ייצור אפקט אלגנטי ומרשים, בעוד שבטן חשופה ושקופה היא בגדר אסון אופנתי בחתונה. 

שמלת תחרה של אלון ליבנה. צילום: דודי חסון - רדינג3

שמלת תחרה של אלון ליבנה. צילום: דודי חסון

שילוב חרוזים ואבנים

טרנד ששואב את ההשראה שלו מהכוכבות ההוליוודיות ושמלות הטקסים המפוארות שלהן. עיצובי השמלות משלבים פנינים, אבני סברובסקי ופאייטים ברקמות מורכבות ומתוחכמות. טרנד האבנים והחרוזים נראה נהדר כמעט בכל שמלה, אבל מתאים במיוחד לשמלות שמשלבות גם בדי תחרה ושיפון, וגם כאן, הכל עניין של מינון וטעם טוב. 

שמלה של לי גרבנאו. צילום: דביר כחלון - רדינג3

שמלה של לי גרבנאו, 18,000 ₪. צילום: דביר כחלון

 

שמלה של שלומית אזרד. צילום: אלכס ליפקין - רדינג3

שמלה של שלומית אזרד, 8,000-17,000 ₪ (השכרה). צילום: אלכס ליפקין

 

שמלה של מרדכי אברהם. צילום: הילה שייר - רדינג3

שמלה של מרדכי אברהם, 6,000-13,000 ₪ (השכרה). צילום: הילה שייר

בוהו שיק

הסגנון הבוהמייני, או הבוהו-שיק, מגיע אלינו היישר משנות ה-60' העליזות ומשלב בדים נשפכים וקלילים, שמעניקים לכלה מראה נינוח וטבעי (כי את הכי יפה כשנוח לך!). הולך נהדר עם טרנד הצמות לשיער או עם תסרוקת רפויה, המשלבת אביזרי שיער רומנטיים. 

בוטיק עלמה. צילום: אלון שפרנסקי - רדינג3

בוטיק עלמה, 990 ₪. צילום: אלון שפרנסקי

שמלות שני חלקים

טרנד חדש יחסית, שכובש את לבבותיהן של פאשניסטיות רבות, שמחפשות את המראה האחר והנועז. לא עוד שמלת כלה קלאסית, אלא טופ וחצאית עם קצת קצת בטן שמציצה בין לבין. היתרון הגדול – הרבה יותר נוח, הרבה יותר מיוחד ואפשרויות הבחירה גדולות יותר. כמו למשל Ready2Wedd, מותג המיקס אנד מאטץ' של היזם וסטייליסט הכלות אוהד נורי, שמציע 5 חלקים עליונים ו-5 תחתונים, שתוכלו לשלב ביניהם לפי בחירתכן. 

מתוך קולקציית המיקס אנד מאטץ' של אוהד נורי. צילום: אילון טל - רדינג3

מתוך קולקציית המיקס אנד מאטץ' של אוהד נורי, 5,000-6,000 ₪. צילום: אילון טל

אולי יעניין אותך גם:


צרו קשר לקביעת פגישה
מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם
או, פנו אלינו בטלפון:
טלפון - רדינג303-762-4000
הפרדה - רדינג3 רדינג3