menu

שירים למסיבת חתונה לכל מצב וכל רגע

מכיוון שמסיבת חתונה היא הכי סיבה למסיבה, ואנחנו חובבי מסיבות גדולים, החלטנו לפנות אל אלה שאחראים להפוך את המסיבת חתונה למועדון ריקודים ולשאול אותם איך בדיוק עושים את זה

בלוג - רדינג 3 22/06/2015

 

הכתבה בשיתוף רדינג3 - מקום להופעות ואירועים.

אז נכון, לפני השירים חשוב לדאוג למקום שמתאים למסיבה אמיתית, עם במה ענקית, רחבת ריקודים גדולה ומערכות תאורה וסאונד מתקדמות, שיגרמו לכם להרגיש שאתם במועדון ולא בחתונה עם הדודות. אבל אחרי שסימנתם וי על המקום, אל תשכחו להקדיש מחשבה גם לבחירת השירים.

איך בוחרים שירים לחתונה? האם לתת לדיג'יי יד חופשית או להכין מראש רשימת שירים?

בכל הנוגע למוזיקה באירוע, זו כמובן שאלת השאלות. מצד אחד, אתם אלה שמכירים את הקהל שלכם – המשפחה, החברים, הקולגות – הכי טוב שרק אפשר. מצד שני, אם יש משהו שהדיג'יי מבין בו, זה מוזיקה. 

אז מה עושים? מאיר מלכה הוא דיג'יי ירושלמי אגדי, שכבר כמעט 20 שנה מנגן מוזיקה במועדונים שווים (מי אמר האומן 17 ולא קיבל?), באירועים ובחתונות. הוא ממליץ לתת לדיג'יי לעשות את העבודה שלשמה הוא בא. "תמיד כדאי לתת לדיג'יי לקרוא את הקהל ולפתח אווירה בהתאם למתרחש", הוא אומר, "דיג'יי עם ניסיון יידע לקלוט את הצרכים של אותו קהל ספציפי". 

החבר'ה מ- Presto Music - גיא לנץ, מייסד החברה, דיג'יי כבר 13 שנה בשלל מועדונים מוכרים, חתונות, אירועים ואפילו במצעד הגאווה; אודי בשקין, מתקלט מגיל 16 (!) בפסטיבלים גדולים, דיסקוטקים ואירועים שונים; אלי פרכטר, איש יח"צ ביום ודיג'יי במועדונים ופאבים שונים בלילה (וגם הדיג'יי שחתם את אירועי הגאווה התל אביביים ב-2014) – ממליצים ללכת לראות את הדיג'יי באירוע אחר לפני שמחליטים. שימו לב אם הקהל רוקד, איך המעברים המוזיקלים שלו וכו'. אם אהבתם, רוב הסיכויים שתאהבו גם את מה שיעשה בחתונה שלכם, גם בלי רשימת שירים מוכתבת מראש. הם ממליצים גם להעביר לדיג'יי רשימת שירים קצרה שאתם והקהל שלכם אוהבים, והוא כבר יידע איך לשלב אותם בצורה הנכונה ביותר, עם הגירסאות והרמיקסים הכי מוצלחים. 

ניר סגל, שמתקלט כבר 25 שנה ובשנים האחרונות מתפקד גם בתור הבעלים של חברת מוסיקה פלוס, ממליץ לערוך שיחה מקדימה עם הדיג'יי וללכת עם הבטן – אם יש לכם כימיה טובה איתו ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו, שחררו ותנו לו לעשות את העבודה שלו. אם אתם לא סומכים עליו לגמרי ומסיבה מסוימת גם לא יכולים להחליף דיג'יי, אפשר לעזור לו ולכוון אותו לסוג המוסיקה שאתם רוצים (או ממש לא רוצים) אצלכם בחתונה. 

כדי לעזור לכם להתמקד, ביקשנו מהדיג'ייז להמליץ לנו על שירים מומלצים לחתונה שלכם. כאלה שעושים את העבודה בצורה הטובה ביותר. אה, וגם אלה שקצת פחות... קבלו את המצעד של רדינג3!

שירים לקבלת הפנים

מאיר מלכה ממליץ על כל שיר כמעט של חוליו איגלסיאס. גם מרינה מקסימיליאן בלומין שלנו מככבת אצלו עם הוריקן, שיר דווקא באנגלית, אבל נעים ומקסים.

 

 

עוד ברשימה של מלכה:

הזמר ההולנדי מיסטר פרובז עם השיר Nothing Really Matters

החברים ב-Presto Music מתבלים את קבלת הפנים גם עם מוזיקה ישראלית בעברית.

"לכבוד הקיץ" של גזוז, למשל – היש שיר מתאים ממנו לחתונת קיץ? 

לצד שירים אחרים באנגלית כמו Don't You Worry 'bout a Thing בגירסה של ג'ון לג'נד. 

ניר סגל לוקח אתכם בקצב הבוסה נובה עם קאבר מקסים של להקת בוסה לשיר "כלניות" (במקור בביצוע האלמותי של שושנה דמארי).

שירים לצעידה לחופה

ללא ספק הרגע המרגש ביותר של הערב, וכאן דווקא אתם צריכים לבחור את השיר ולא הדיג'יי. האם זה "השיר שלכם" או שיר אחר שמביע את אהבתכם זה לזו? הדיג'ייז שלנו מתגייסים לעזור לכם. Presto Music מציעים לקחת את הרגע הזה בקלות ולבחור שיר בקטע מצחיק. 

מה אתם אומרים על זה? 

הלהקה 10 - אין כבר דרך חזרה

 

המגניבים ביניכם יכולים לבחור ב-"יאללה בואי" של מיכאל גריילסאמר. 

ואפשר גם שיר שלצליליו ודאי צעדו לא מעט זוגות אחרים.

 

 

אם אתם רוצים דווקא משהו בניחוח של חו"ל, מלכה מציע לכם את Only Time של הזמרת האירית אניה

סגל הולך על בוב דילן, עם The Man in Me.

שירים לשבירת הכוס

שיר נוסף שאתם, כזוג המתחתן, אמורים לבחור הוא השיר שיושמע מיד אחרי שבירת הכוס, ברגעים בו תוקפו בחוגגים מחבקים מכל עבר. מלכה מציע את השיר הקצבי "הרי את מקודשת לי" של שבטי ישראל, שכאילו נכתב בדיוק לרגע הזה.

 

גם הגירסה של אריק סיני ויוסטון פרוג'קט לשיר "הנה זה בא" כבר הושמע בלא מעט חתונות. 

 ב-Presto Music מציעים לכם ללכת על הקלאסי, שאי אפשר לטעות בו, עם She Loves You של הביטלס.

 

 

או לבחור דווקא בהכי ישראלי שיש – "מברוק" של שרית חדד.

שירים שיקפיצו את הקהל

סיימנו עם המנה העיקרית, עכשיו רוקדים! איך לגרום לקהל שלכם לקום על הרגליים ולפזז איתכם על רחבת הריקודים? גם מלכה וגם Presto Music מסכימים שאין כמו אחד הלהיטים הכי גדולים של השנה האחרונה, כדי להרים את הגג של אולם האירועים.

 

 

אחרי שהדודות הולכות ואפשר להתחיל להשתולל, סגל מציע את Turn Down for What של J Snake, Lil Jon 

לחלק הישראלי של הערב מלכה מזכיר לכם לא לשכוח את "מהפכה של שמחה" של ליאור נרקיס ועומר אדם (כי לא מתחילים מסיבה בלעדיהם!). 

ו-Presto Music  מציינים את שיר הריקודים הישראלי האולטימטיבי, שברגע שמשמיעים אותו כ-ו-ל-ם, מהילדים ועד הסבתא של החתן, רוקדים.

 

 

וכמובן, אם כבר אנחנו בחתונה, אז שיר שגם כולו אהבה וגם אי אפשר לסרב לקצב שלו.

 

הסלואו

רגעים מרגשים, אמרנו? הסלואו הראשון שלכם כזוג נשוי הוא רגע שתזכרו עוד שנים אחר כך. ככזה, כדאי לחשוב היטב על השיר שלצליליו תרקדו מחובקים. מלכה מציע את Endless Love, דואט נוטף אהבה של מריה קארי ולות'ר ונדרוס או את Send Me an Angel של הסקורפיונס עם הזמרת הישראלית ליאל קולט. 

סגל הולך עם ביונסה בקאבר מרגש ל- At Last, במקור של אטה ג'יימס, או את הבחירה הקלאסית – Sea of Love של ה-Honeydrippers –

 

                                                                 

ב-Presto Music מציעים גם אפשרויות בעברית, כמו "לא יודע איך לומר לך" של להקת תמוז. 

ומשה פרץ כובש את רחבת הריקודים של החתונות עם "איך שאת יפה".

שירים לסיים איתם את הערב

כשכמעט כולם כבר הולכים הביתה, ונשארים רק המשפחה והחברים םהטובים, אפשר להתחיל לחשוב על סיום הערב עם שיר הולם, שיזכיר לכולם למה הם כאן וישאיר טעם של עוד. 

מלכה מציע את "ארץ חדשה" של שלמה ארצי.

 

 

גם הרד הוט צ'ילי פפרז יכולים לסגור ערב כמו שצריך, עם Did I Let You Know.

שירים פופולריים במיוחד בחתונות

נכון, פופולריות של שירים תלויה בטרנדים ובתקופות, אבל בואו נדבר על כאן ועכשיו. שלושת השירים, לפי דיג'יי מאיר מלכה, שבטוח תשמעו בחתונות הקיץ הזה –

 

 

 

ולא חשבתם שנוותר לכם על זה, כפי שמעיד גם סגל –

 

שירים שלא כדאי להשמיע בחתונות

אז ראינו שיש המון שירים מעולים, שיכולים להתאים לחלקים שונים של החתונה, אבל יש גם כמה שירים, שלמרות שהם יפהפיים, ממש לא כדאי להשמיע אותם בחתונות. למה? לפעמים מספיק לקרוא את שם השיר ולפעמים צריך להקשיב קצת למילים כדי להבין. בכל מקרה, את השירים הבאים עדיף להשאיר מחוץ לרשימת ההשמעה שלכם.  

אחד השירים היפים של המוזיקה הישראלית, אבל מי מכם רוצה לפתוח את החיים המשותפים שלו עם "נפרדנו כך"?... 

מלכה מזכיר גם את Babe I'm Gonna Leave You של לד זפלין. 

והחבר'ה מ-Presto Music מזכירים אתUnfaithful של ריהאנה, ללא ספק להיט ענק, אבל שיר שעוסק כולו בבגידה.

 

 

אולי יעניין אותך גם:


צרו קשר לקביעת פגישה
מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם
או, פנו אלינו בטלפון:
טלפון - רדינג303-762-4000
הפרדה - רדינג3 רדינג3